mission completed.

Idag var det vår sista dag på jobbet och vi skulle ha en presentation om våra projekt, vad vi gjort på fritiden och vad vi tyckt varit bra och dåligt. De skrattade och sa i alla fall att de tyckte den var bra, de var nöjda med vårt arbete och sa dessutom att vi varit den bästa grupp de haft, inte dåligt alls (;  Efter det fick vi presenter och grejer, jag och Amanda fick ett varsitt rör som de hade lasermärkt, på mitt står det ”Jennifer Simonsson, Sandvik Westminster 2011, The pipe you did not find” haha ;D

Det var lite sorgligt att säga hejdå till alla. Alla har varit så snälla, trevliga och hjälpsamma så jag hoppas att jag kan komma tillbaka hit igen, någon gång i framtiden. Vi fick sluta tidigare idag och eftersom det varit ca 27 grader varmt idag så la vi oss i solstolarna en stund, det kommer inte vara kul att kliva av flyget i New York i morgon och upptäcka hur kallt det kommer att vara när vi kommer hem.

Nu ska jag packa och fixa lite, för ikväll blir det en sista middag på vårt favoritställe Applebee’s med Henke och Ariel.

Det här bjöd jag och Amanda på idag, lägg märke till den grymt fina vasen
puss,

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar