Atlanta

Idag gav vi oss iväg på roadtrip till Atlanta! Vägen dit var inte alltför svår, värre var det när vi skulle hem.. jag råkade dessutom köra åt fel håll på en enkelriktad väg mitt i stan haha, men det löste sig till slut som tur var.  Eftersom det är mycket att berätta och jag tog 196 foton, så lägger jag upp några såna istället. Först var vi till World of Coca Cola och sen till Georgia Aquarium:

På vägen hem hade vi tänkt stanna till på en stor outlet, men det slutade med att vi hamande mitt ute i ingenstans vid en tobaks-outlet…haha. så vi får helt enkelt göra ett nytt försök nästa helg i stället 😉

puss

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Atlanta

  1. Emelie skriver:

    Gud vad mysigt ni verkar ha det 😀 Tur att du är bra på att köra bil 😉

    Puss 😀

    • precisomjag skriver:

      Vi har det faktiskt rätt bra här borta! 🙂 Ni med hoppas jag!?
      Haha tack, men du skulle bara veta hur många gånger jag kört in på ”exit” vägar och mot enkelriktat hahah. Amanda har även tagit oss ut på gräs en gång, men lite spänning skadar ju inte haha 😉

      Puss&Kram 😀

  2. Tibbe skriver:

    Coolt! 🙂

Lämna en kommentar