Lördag nr:2

Igår efter jobbet åkte Amanda, Nicklas och Jag med Ariel och hennes 4 kompisar till Anderson för att se på bio. Det var premiär för Beastly, en riktigt bra film som jag hoppas kommer till Sverige. Jag rekommenderar den verkligen!

Efter det åkte vi hem till Ariel och sov över där, för att sedan gå upp i morse och äta amerikansk frukost med ägg och bacon och massa sånt där och sedan åka till Mall of Georgia och shoppa. Shoppa var däremot inte det lättaste när man inte har en aning om vart man ska titta eller gå för att hitta något som är lite ”svenskt” bland alla dessa affärer. Men jag hittade ändå litegrann:

Nu får jag bara hoppas på att Ellen inte hinner få allt för stora fötter innan jag kommer hem igen.

Pusspuss

Sen kom jag på att jag inte lagt upp några foton på hur jag bor, så här kommer några såna med:

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lördag nr:2

  1. Mamma Grannas skriver:

    Vad fint du bor 🙂 Vad städat det är!? hehe Vilka supersöta converse till Ellen, jag får linda hennes fötter så dom inte växer mer innan du kommer. Snygg klänning oxå 🙂

    • precisomjag skriver:

      Haha, jag flyttade runt mina saker för varje foto…men lite mer städat än hemma är det i alla fall 😉 Ja, vad bra! Men de ser stora ut så risken kanske finns att hon får vänta med dom ett tag. jag tog 25 på dom. tacktack! 🙂 puss

Lämna en kommentar