Det blir bara bättre och bättre!

Här sitter jag på mitt hotellrum och äter pringles med ranchsmak, jag undrar om det finns något som amerikanerna inte har ranch på? Men det är gott så jag klagar inte.

Idag tog vi en tur till Tanger Outlet eftersom vi hade hört att det skulle vara riktigt bra där och det var det minsann! Jag hittade en del kul som:

Ett par Levi’s jeans, två Tommy Hilfiger tröjor ( en till Ellen ) och en Ralph Lauren tröja. Allt detta räknade jag precis ut att det hade kostat 570:-!!!!!! Helt sjukt om jag får säga det själv.

Jag köpte också en liten födelsedagspresent åt mamma, men eftersom jag är säker på att hon kommer läsa det här så låter jag bli att visa den.

Nu ska jag svara på mail, lägga mig och kolla på ett oth-avsnitt och bara njuta av att jag haft en grymt bra helg! Hoppas att ni också haft det (=

PUSS

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det blir bara bättre och bättre!

  1. Mamma Grannas skriver:

    Vad bra att det blev en rolig dag! Ååå vilka fina kläder och Ellen kommer ju bli riktigt HOT i sina nya skor o tröja:) och jag bara DÖÖÖR av nyfikenhet över min present!!!! Nu ska jag klä på mig och skutta iväg till jobbet puss

Lämna en kommentar