Waterfalls

Idag var det äntligen lördag igen och tyvärr den sista som vi kunde göra något på, eftersom det bär av mot New York nästa helg. Lite sorgligt att lämna det här stället när man väl lärt sig hur allt fungerar och man har träffat folk och vant sig med hur det är här. Menmen, jag kan ju inte låta bli att längta till storstaden heller, och så vill jag ju hem och träffa alla någon gång!

Men i alla fall så bestämde vi oss för att åka och kolla på vattenfall idag. Det var en passande dag eftersom vi fick sol och 74 grader varmt (tror det är 23-24 ceslius). Hur skönt som helst och jag brände mig självklart litegrann. För att komma till vattenfallen fick vi åka på de brantaste, krokigaste och smalaste vägar jag någonsin varit på och det blev lite läskigt när det var stup precis på sidan av vägen. Men vi överlevde i alla fall och vi åkte till 3 olika vattenfall som vår superguide Ariel hjälpte oss att hitta. Det blev en del promenad och klättrande vill jag lova. Jag tog ungefär 100 nya foton, så varsågoda, här kommer några av dom::

 

Puss & kram

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Waterfalls

  1. Mamma Grannas skriver:

    Vilka underbart vackra vattenfall Jag blir så avundsjuk 🙂 Ni är så duktiga som ser ee omkring 🙂 Kram mammiiiiiiiiiiiiii

  2. hans simonsson skriver:

    fina bilder det måste varit underbart man blir lite avis ha en fortsat underbar resa.

Lämna en kommentar