halvtid.

Nu har vi varit här halva tiden och jag kan inte riktigt säga om det gått fort eller sakta, för på ett vis känns det som att jag kom hit igår och på ett annat som att jag varit hemifrån i ett år. Men jag längtar fortfarande inte hem så mycket, vi har fortfarande fullt upp hela dagarna på jobbet, och de dagar som vi inte har något speciellt för oss på så åker vi till gymmet. Så man hinner liksom inte tänka så mycket.

Det är riktigt skönt att vi har fri tillgång till gym, annars hade jag sett ut som en köttbulle vid det här laget. Och på tal om köttbullar så är det något jag saknar väldigt mycket, (mamma, jag vill ha köttbullar och makaroner när jag kommer hem!!).

I måndags var vi hem till Mike Conner och hans fru för att äta middag och tvätta. Det var välbehövligt kan jag lova och det var riktigt gott med hemlagad mat. Annars har vi inte gjort något speciellt alls, förutom att vi fått göra lite nya saker på jobbet. Häromdagen fick vi rita in en maskin i cad, (eller Amanda gjorde det och jag kollade på) och idag ägnade vi hela eftermiddagen åt att översätta ett dokument från svenska till engelska, ingen hade tydligen haft tid med det i Gimo. Och i morgon ska vi göra ett annat litet projekt, vi ska fota folk om jag inte fattat det helt fel. Skönt med en paus från vattenrören!

pusseluss.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till halvtid.

  1. Mamma Grannas skriver:

    Makaroner…uheck! Köttbullar…check!….skinka….check! Ska bli! 🙂 Puss gumman ❤ Det är bra att du trivs och inte längtar hem för mycket men liiiite kan du väl längta för det gör vi?:) Kjam kjam mamma

Lämna en kommentar